I want to live, not just survive...

Kände plötsligt att jag ville blogga! 
När det sedan visade sig att jag inte ens minns vilken portal min blogg låg på (än mindre kom ihåg lösenordet) då var det längesedan sist... 
Varför slutade jag att blogga? Och framför allt varför har jag inte börjat igen tidigare? Detta var ju från början min plats att gråta ut på när det gick åt helvete med handendär jag kallade min kärlek... 
Herregud så många karlar det kommit och gått sedan dess :O
somliga har inte betytt något, ett tidsfördriv eller ett misstag jag gjort om några gånger i månaden under en period. 
Andra har varit intressanta, spännande men bara för en kort stund. 
Några har varit helt underbara, bara inte rätt för mig. 
Och någon enstaka har betytt lite extra, fått mitt hjärta att klappa liiiite fortare...
Fyra år av letande efter han med stort H och efter alla dessa krogrundor, internetdejtingsidor (jo jag provade faktist det) och spanande mellan hyllorna på Ica har jag fortf inte ens sett en skymt av honom... 
Om något har jag efter alla dessa karlar bara blivit mer osäker...
Kanske är det så att Han inte finns? Kanske letar jag på fel ställe? Kanske är kärlek något som bara existerar för dom under 25? Kanske är det så enkelt att jag hade Han redan för många år sedan och jag inte förstod att det var just Han som jag skulle ha delat mitt liv med... Kanske...
Hur som helst, efter att idag åter igen ha sagt hejdå till en snubbe som trott att han förståt sig på mig kännerjag att det kanske trots allt är så att det är mig det är fel på och inte alla dessa karlar? Kanske har jag blivit sådär känslokall som en av dom påstod?
oförmögen att visa kännslor och tillit...
Kanske är det så att allt som hände för snart fyra år sedan, då när denhär bloggen var ny, har gjort mig till någon som inte längre vågar tro på det vi kallar kärlek...
Jag vet varken ut eller in länge. Jag som brukade veta precis vad jag ville är inte ens säker på om jag fortfarande får hoppas.
 
Det sägs att tiden läker alla sår, den som sa det har uppenbarligen inte varit på besök i mitt liv...
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: <3

<3

2013-02-17 @ 12:39:59
Postat av: K

har du lagt ner helt nu????

2013-04-07 @ 01:14:26

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0