lloret de mar

Hemkommen efter en vecka med grabbarna i Spanien.
Sol, bad, Öl och en massa plump!

Känns att hösten ligger i luften och jag har väl mått sisådär sedan vi kom hem.
Förutom en dunderförkylning som vi åkte på alla tre så känner jag mig sådär nere ni vet...
Men de är som mami alltid sagt: Livet är inte roligare än man gör det till...

Ångesten jag barpå släppte iallafall efter ett par timmar me kaffe och skitsnack i Bellas soffa i torsdags.
Det är en klok kvinna det där, min bästa ♥
Ikväll ska hon och jag mysa med kräftdjur och snask ;)



PussoKram






Jag kommer ihåg alla dagar med dig dom är över nu....



Kommentarer
Postat av: Therese Strömberg

Du vet att jag älskar dig moster. Va inte deppig <3

2010-09-15 @ 14:39:02
URL: http://theresestromberg.devote.se
Postat av: Sara

Men våra dagar e inte över, de blir bara fler....

<3

2010-09-15 @ 15:56:42
Postat av: E

Love ya smul även fast du inte ehelt "inne" jämt! ;)

2010-09-15 @ 21:04:04

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0