Så det kan gå!

Idag skulle jag till Rusta och handla skurmedel och annat tråk men vips så befann jag mig på stan med händerna fulla av påsar från diverse klädbutiker?!
Behöver jag ens nämna att Rusta fick klara sig utan mig? (och mina golv utan ajax)
Så de kan gå...

Resterande av kvällen skulle gå till att fortsätta röja här hemma men så vips hittade jag mig själv, levande ljus, ett kilo kräftor och massa godis i soffan framför en film?!
Japp röran som föreställer mitt hem fick klara sig utan mig den med... (eller snarare jag får leva med den ett tag till)
som sagt, ooops så de kan gå ;)


Min favo med page ringde förut och frågade om jag skulle med ut ikväll.
Karaktären själv svarade NEJ :)
Jag myser vidare i min fiiiina kopyjamas och laddar inför lördagens kalasande istället.



overandout

Kommentarer
Postat av: mami

Det lät vekligen skönt att kunna slappa, mysa, äta mumsigt, för vadå det kommer en dag imorgon då du tar nya tag med oredan! Kopyjamsen lever! Kramar

2010-09-30 @ 21:42:01

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0