I speak your name in my every breath....

Papa can u hear me?
Papa can u see me?
Pappa can ju help me not be frighten...


15 år sedan jag hörde din röst
Sedan jag fick en godnatt puss...


Jag undrar vem jag hade varit idag om du hade fått finnas kvar och påverka.
Undrar vad du tycker om den jag blivit
Ett helt liv utan dig men jag minns allt...
din doft
din röst
kännslan av min lilla hand i din stora...

Det är så fruktansvärt orättvist!!!
Pappa jag saknar dig så otroligt mycke ♥




Looking at the stars i seems to see a million eyes, wich ones are yours???






Kommentarer
Postat av: E

I feel ya gumman...



Jag tror att han kikar ner, stolt och glad över den människan du blev! En människa som berikar många andras liv med ditt skratt, din glädje och din humor!

Du berikar mitt.



<3<3<3

2010-10-09 @ 07:24:52
Postat av: Ida

Han ser dig och han ler av varje sekund, för de åren som han fanns i ditt liv påverkade han väl. du är en underbar människa som får en att skratta och känna sig älskad. han är nöjd av allt han ser!!!

2010-10-11 @ 20:28:16
Postat av: Anonym

Han ser dig och han ler av varje sekund, för de åren som han fanns i ditt liv påverkade han väl. och din mamma tog över med bravur!!! du är en underbar människa som får en att skratta och känna sig älskad. han är stolt över allt han ser!!!

2010-10-11 @ 20:29:22

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0