Det kom ett brev på posten...


Bara för att du är världens bästa och finaste Mia ♥


Jag sådde några blommor en för varje vän.
Jag tror det var fyra men särskilt minns jag en...
Det blev höst och vinter och blommorna de dog,
på våren kom de åter men bara tre stod kvar och log
Sen kom regnet med moln så stora grå,
nästa gång jag fan dom så var det bara två.
Så kom solen med allt sitt ljus den har
och plötsligt stod där ensam en liten blomma kvar.
Du härdades i solsken,
du drunknade i regn.
Men en sak är då säker,
du är en riktig vän!


Trots att brevet var signerat "hemlig avsändare" Hade jag genast mina aningar ;)


Rader jag nästan hade glömt...
Minnen från förr!
Hur långsökt de nu må vara så bara viste jag att det va DU.


♥Lycka♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0