Du finns alltid där när jag behöver det!!!

Detta skulle ha vait ett såntdär inlägg som mitt ♥ Linus hatar...
(Depp, stackars mig, jag hoppar från balkongen...)

Men vet ni vad?!

Mitt liv är inte så trist ändå.
Detta hjälpte världens bästa Ella mig att inse ikväll.
Spontan date
Kedjerökning
Skitsnack
Och en massa vin

Dethär va precis vad jag behövde!!!

Du är det bästa som finns Ella aka smulan ♥


LOVE

Imorgon bär det av mot Gävle(?) och ett dygn med la familja!!!
När jag kommer hem igen på söndag blir det bildspam här i bloggen från festen hos Sara och vårat dygn på spa:t.


Nattinatti



 


Kommentarer
Postat av: E

bästaste, finaste mulan! <3

2010-03-09 @ 09:08:52

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0