Allemanombord!



I torsdags (för en vecka sedan) drog vi äntligen iväg på vår efterlängtade kryss med arbetskamraterna.
Eftersom hela festkomiten hade varit ute och slirat kvällen innan var bussresan till Stockholm faktist skapligt lugnt. Inte så att vi var nyktra, nejnej vi korkade upp 11.20 efter att Ludde lite i smyg hade frågat busschafören om det var okej att dricka läsk på bussen och fått till svar att :
Du får dricka precis vad du vill. På min buss har man skoj!
Vi älskade busschauffören Sunne efter det uttalandet.

Det va ett långt dygn och vi han med en hel massa skoj. (Det som händer på östersjön stannar dok på östersjön säger mats så...)
Flytande föda var iallafall dygnets ledord!


Bussresan hem var tackvare mina grabbar (minus Lillen som var bakfull sedan onsdagen hela resan igenom) allt annat än lugn...
I Arboga tackade Ludde för sig och somnade!
Tillbax i Örebro han vi bara käka en hamburgare och sedan kastade även Chrille in handuken.
Vi andra drog vidare till Olerys.
30 minuter klarade jag sedan fick även jag se mig besegrad.


På lördagen bar det hem till mami för att fira morsdag. Då kom ett mess...
En bild på Humle och Dumle med texten: Heeeeey!
Det var alltså dax igen...
Rond 4!!!

Jag har varit en trasig människa sedan vi kom hem men nu börjar det orna upp sig;)


Bjuder på lite höjdpunkter från båten


Love u always ♥

Annika hade reserverat bord när vi kom till storstan

Strålande sol

Hahaha

Partaj i grabbarnas hytt

Eeeh... Som sagt, flytande föda

Finaste ♥

Guppy?!

Eeeey!

♥LoveLoveLove ♥

Ludde visar Chrille hur man gör när man hånglar...

Testing testing

Fulllärd? :P

Ludde trivs

Jag blev inte utan jag heller ;)

Efter 3 timmars sömn var vi på G igen (fast utan smink och klackar denhärgången)

ENDA bilden efter resan där Lillen har en Öl i handen... Misslyckat?!

Slitendelux dag 2 (3)

Bussresan hem

Ludde på topp 5 min innan arboga

Ludde i Arboga... Linus Iphone som ligger på Luddes axel spelar : Tonight´s gonna be a good night ;)

Det var ett bra dygn helt enkelt.


(Och bara för saken skull, Jo vi var fler på resan men alla vill inte synas här i min gigantiska blogg :P)


Pusspåer


Kommentarer
Postat av: Therese Strömberg

Du är VÄÄÄÄÄÄÄÄÄRDELÖS på att uppdatera kvinna!

2010-07-16 @ 09:38:57
URL: http://theresestromberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0