Reflektionstid...


Okej, då kör vi!

Relationer är inte min grej.
Check!

Mitt moto tycks lyda: Såra innan jag blir sårad.
Check!

Ludde förklarade att han skulle avliva mig inom 24 timmar om vi hade ett förhållande...
Inge vidare bra betyg?!
Check!

Johan ringde och påminde mig om hur jag betede mig när vi först träffades.
Heregud!
Jag som trodde att detta beteende kommit med åldern på något mystiskt vis?
Det är bara att inse: Jag är inte så grym på dethär med kännslor som jag trott...
Check!


Okej.

Vi sammanfattar:

Jag förtjänar att vara ensam

CHECK!!!



Tar min nya insikt och bäddar ner mig


Check Check Check Check


Kommentarer
Postat av: Jenny

Gumman du förtjänar inte att vara ensam, du kommer hit nån som älskar dig för den du är.



Jag älskar dig för den du är!



Din gudson Liam älskar dig för den du är!



Finns här om du behöver



Kjamizar

2010-01-19 @ 10:43:44
Postat av: sara

Så illa e det väl inte!? :)

2010-01-19 @ 19:56:55

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0