ALLA vet alltid ALLT!!!



Okej helgen är slut igen och ännu ett kapitel i det som kallas mitt liv är till enda.
Jag ska inte säga att jag inte var lite deppig igår kväll.
Det skulle vara att ljuga.

Men efter kaffe mys hos grannen med lillaEmil, en långpromenad i solen med bra musik i lurarna och en eftermiddag med Ludde och Lillen på jobbet känns det faktiskt inte så hårt.

Dessa pojkar kan konsten att göra mig på bra humör nästan jämt ♥ 

Skumt egentligen eftersom de inte gör annat än mobbar mig.
Men att dom orkar lägga ner energi på att snoka fram ALLT som händer i mitt liv måste ju bara betyda att jag inte är helt obetydlig i deras?!

Lillen fick mig att lova att aldrig lämna dethär stället.
Skulle liksom inte finnas mycket kvar att skvallra om då?!
Känns ju bra att jag kan roa någon med mina upptåg...

Började fundera när jag kom till jobbet idag, och mötes av en skrattande Linus som undrade om jag hade kul i lördags, på varför killarna kallar oss tjejer för skvaller tanter?
Asså dom e ju helt otroliga själva!
Dom har någon typ av telefonkedja (?!) där dom uppdaterar varandra om ALLT som händer.
(Ordförande = Emil. Samordnare = Lillen )
En stående punkt på deras dagordning är: ♥ MIA

Fatta viktig jag är ;)



Nu ska jag mysa med MiniLudde och TEE ;) här på jobbet en stund innan jag entrar jourrummet.


Natti










Kommentarer
Postat av: jossan

Jag älskar dig HUR full å jävlig du än är Mulan <3<3<3<3<3<3<3

2010-01-26 @ 12:16:23
URL: http://joseffiinnee.blogg.se/
Postat av: 15x95

Du har det inte lätt...

2010-01-29 @ 18:58:23

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0