Just nu...

...mycket tankar
många kännslor...


2009 va inte direkt mitt år skulle man nog kunna säga(?) men sammtidigt har jag lärt mig så mycket om mig själv, vem jag är och vem jag vill vara.

Jag har lärt att uppskatta att vara ensam.
Stort för mig som alltid varit två.
Jag har lärt känna många fina människor och jag har till fullo inset vilka otroligt underbara vänner jag har ♥ 

Det är under ett sånthär år som man växer!


Plötsligt känner jag att jag inte har så brottom att hitta någon att dela mitt liv med.
Han dyker nog upp när det är dax lixom;)
Tror ni inte?


Jag frångick principen, "inga onödiga nyårslöften" i år och lovade mig själv att 2010 ska bli mitt år!


PussoKram




Kommentarer
Postat av: Jossan

Åh mitt år vaaaaaaaaaa haha!

2010-01-04 @ 19:11:58
URL: http://joseffiinnee.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det tycker jag är ett underbart löfte =)

2010-01-05 @ 21:02:11

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0