Jag är sugen på en riktig utekväll!


Vad säger ni pojkar (lillen och gänget) kan vi inte gå ut på lördag?

Igår kom Ella och Camilla över. Det blev gottis och skratt hela kvällen.
Milla hotade med att vattnet skulle gå i min soffa och jag gav Bells på nöten;)

Hon är stor nu dendär camilla



Ella hade, till Balders förtjusning, detta djur med sig i släptåg



Nehe undrar om man skulle ta och leta fram ett par byxor och sättta fart med dagens alla måsten.
(första måstet: kaffe en trappa upp;))

Såhär har jag sprungit runt enda sedan jag hittade dessa mysiga tofflor under granen ♥



Pusspåer

Kommentarer
Postat av: Tina

Nyrakad?

2010-01-05 @ 18:55:28
Postat av: Tina

Trodde ni körde kollektiv a´la 70-talet release the boobs and let the hair grow:) Men ni är mer nytänkande i erat kollektiv(?) kvinnorna rakar sig, använder bh, och drar in dollarna. Samtidigt som männen ligger på sofflocket eller tar hand om barnen!

2010-01-06 @ 14:32:06
Postat av: jossan

Åhhh my vilken mage =) Va fiiiin. det vackraste som finns med bebis magar!!! Supa satan västra vintergatan... mia hahaha

2010-01-06 @ 15:14:57
URL: http://joseffiinnee.blogg.se/
Postat av: Anonym

nästa gång äre jag som ger DIG på nöten....Just so u know!



mohahahaaaaaa

2010-01-06 @ 21:56:58
Postat av: Anonym

Just precis Tc vi e lite nytänkande här i kollektivet ;=)

2010-01-08 @ 15:49:28
Postat av: Therese Strömberg

Jävlar du, den magen sprängs snart... Och the game is on, flest toffel-bilder vinner! :D

2010-01-08 @ 23:10:26
URL: http://theresestromberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0