Muppbesök!


Japp gånger 2 dessutom.
Först ringde Emil och varbaratvungen att ha en cigg och röksällskap.
Okej fine.
Skitsnack och uppdate om mitt lovelife(?)!


Två timmar senare ringer telefonen igen.
Zigge: Heeej! Ska vi röka?

(Jag bjuder så klart åter igen. Utnytjad?)


I släptåg hade han med sig Emil som påstått att han inte hade rökt ett enda bloss idag? ↑↑↑

Dom e ju bara fööör roliga dessa två...
Som Hund och Katt
Dum
och Dummare
Mupp och Muppigast?!
Dom åker land och rike runt för en cigg eller två.
varför inte bara köpa ett paket och dela lixom?

Emil byter (för att visa någon form av karaktär) sin hela cigg mot Zigges halva, för att sedan jaga honom runt hela parken för att få sista blosset???
Detta är alltså en man runt 30!
Underbara djur detdär ♥

Zigge kallar mig för sitt lilla lyckopiller ;)
Gulligast av dom alla

Emil är så söt i sin mössa att det kan få vara vinter och kallt ett litet tag till;)

Dendär Linus däremot...
vad ska man säga?

Ella!
Det e det enda ord som kommer ur hans mun.
EllaEllaEllaEllaEllaElla
Ring henne!
Messa henne!
Ska hon ut?
Ska hon sola i stringtrosser i sommar?
Vill hon gifta sig med mig?


Gaaaah!!!!!!
Jag fick låsa in mig på toaletten för att få en liiiten stund ifred idag...

Denna vackra bild pryder nu min bakgrund på datorn efter Lillens fiffel


Och ja vad ska man säga?
Han har ju rätt, Hon är HET i sina längder dendär Bells;)

KÄRLEK

Kommentarer
Postat av: AndreASS

aww det var en trevlig hang-out vi hann med, det får vi ta och göra om!



Jag förstår Linus, hon är ju ganska het den där Ella

2010-01-22 @ 01:11:38
Postat av: E

vad kan man säga annat än,



hahahahahahaaaaa jag dööööööör!

2010-01-22 @ 10:44:58

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0