-Det var inte jag som ropade, det var tanten bakom disken;)

Jag, mami och hennes Hasse åkte ut till ikea igår på sängjakt.
(Jag börjar inse att en 90 säng inte är gjord får två(?) vuxna och en hund;))

Eftersom Bmw:n är på lagning hade vi mammas lilla tvådörrars och när vi lyckats få in ett skrivbord och en bokhylla som genom trolleri i den minimala bilen inser vi snabbt att vi inte får plats själva. Så Hasse ger sig av mot apelvägen för att lasta ur medan jag om mamma stannar och tar en fika på ikea.
När vi sitter där och skvallrar med cheeskake och kaffe hör vi i högtalarna:

Kan Carina Nilsson vara vänlig att komma till byten och återköp där sällskap vänntar!?

What?
Hahahahaha

Hört talas om mobiltelefon?

Jag älskar min tokiga familj ♥

 

Nu blir det duschen efter tränningspass nummer tre denhär veckan och sedan ska jag springa till 204 och hämta hem min kärlek!


Ikväll vankas hockey och sedan öl i kolektivet!


Pussochkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0