Bettan ♥

Bowling och Lunch med flickorna på strike stod på agendan idag.
(Ja, jag van såklart!)


Sara har fått låna gamla Bettan av Tina och: oh my vilken bil!!!
Dörrarna flyger upp titt som tätt.
Fönsterrutorna hålls uppe med hjälp av små träkilar och tutan låter som en brunstig gris?!


Efter en tur hem till mig, där Sara rev ut hela min garderob och snodde med sig hälften, fick vi för oss att ta med åket ut på landet för att hämta hem Saras Gris.

Först till dagiset (varför luktar alla dagis likadant? Snor lixom!)
Stuvade in dom små i raggaråket och sate sedan av ut mot buschen.

Halvvägs försvann radiosignalen...
Inte en pub så långt ögat kunde nå...
(och vart fan e de meningen att man ska köpa cigg?)
Rådjur, Älgar och vildsvin på tomterna...


Nä fy vilket läskigt ställle det är, detdär Landet!

Hua


;)

Kommentarer
Postat av: Knixie

Åhh vad skojj! Jag och fredrik funderar på att gå och lunch bowla någon dag. Ska fixa barnvakt^^



Ja någon lanttjej blir det då inte av dig iallafall :P

2010-01-15 @ 11:32:04
URL: http://knixieoknas.blogspot.com
Postat av: Tina

Rättelse! Det är inte min gamla Bettan nu mera, utan hon finns i lillebrorsans ägor! Dessutom har nu raggat död på henne:/

2010-01-17 @ 21:43:45

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0