En natt på Akuten!

Nåja vad är väl en os hockeymatch och bira mot en helkväll på usö?

Nadia kom inspringades här runt 19.30 igår och såg ut som ett monster!
-Mia hjälp! Jag har fått en allergisk reaktion (det menar du inte?) ambulasen är på väg och du måste följa med!

Känns lixom inte som att man hade mycket till val?!
Ambulanssnubben tyckte synd om mig där jag stod med min första efterlängtade öl och insåg att jag skulle missa matchen...
- Om det är till någon tröst så kommer jag missa den jag med, sa han

Eeeh... hur fan skulle det hjälpa mig lixom?

Jag lärde mig iallafall en massa där på sjukhuset

¤ Den ene vitklädde snubben vet inte vad den andre gör
¤ Det kan vara svårt att ta sig in på akutavdelningen men att ta sig ut för att röka är ennu svårare
¤ Läkarna gillar inte att man minglar runt i de andra patienternas rum
¤ Det finns en toalett utanför rum 36 som är lika stort som mitt vardagsrum där man kan ha disco
¤ I brist på sprit kan man ha kalas med vattenshotar, släng in ett par haschtomtar från rummet mitt imot och du har ett party
¤ Om man trycker på larmknappen inne på rummet kommer inte en levande själ men om du däremot låser in dig på jättetoaletten och larmar kommer hela jäkla läkar kåren springandes
¤ Och viktigast utav allt, man ska alltid, alltid ta med sig egen öl för det är ingen som delar med sig!!!!

Aja det va ju ett sett att spendera fredagskvällen de med...

Nästa gång ska jag be ambulansen vänta medan jag packar ner matsäck, en termos kaffe och en flaska sälskap;)

Nu ska jag göra lördagen!

Overandout



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha :D

2010-02-26 @ 01:40:51

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0