Efterfest med mina grabbar

Det blev en helkväll med mina favoriter (och ett gäng brudar som dom hade raggat upp)
Först pitchers där Zigge höll låda medans Chrille och Linus jobbade på flickorna. (Ludde gjorde som mig och jobbade på fyllan:P)
Vidare till strömpis där vi med Lillens hjälp lyckades hamna i slagsmål!
I äkta killkvällsanda gick vi sedan hem till Chrille för hockey och mer öl.



Där hittade vi en softairgun som vi roade oss med att skjuta varandra med... (Killkväll somsagt!?)

Jag bad Zigge att ställa in mina öl i kylen och fann dethär:

Linus befan sig i lägenheten, det vet man när man ser detta på vardagsrumsbordet:


Hockey på tv:n så klart!

Såhär fina märken lämnade pikadollen

Jag ville inte vara sämre jag så jag lät dom skjuta mig oxå...

Sen va de Luddes tur:

Zigge tyckte inte att jag passade in på killkvällen i mitt fodral så han hittade andra kläder till mig ;)


Det rosa linus håller i sin hand va mina stackars puschupp kuddar som under kvällen agerade disktraser...

Lillen gav uppp först


På morgonen när jag kliver ner för en kopp kaffe, är det första jag ser Ludde i fosterställning och med jackan på, sovandes på hallgolvet...

Det är då man vet att det har varit en bra fest;)

Ni är BÄST pojkar ♥

Imorgon väntar Saras efterlängtade 25 års kalas!
Rajraj med de mina och ett gäng hockey snubbar kan ju lixom inte bli fel de heller;)

Nattinatti


Kommentarer
Postat av: Brorsan

Guldkväll, tackar man för! Enda som egentligen kunnat toppa det är väll om vissa trötta satar kunde svara i telefonen när man ringer!

2010-02-27 @ 12:22:36
Postat av: Uy

haha!

2010-03-05 @ 23:12:58

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0