Crazy is the word


Ja jag kan inte komma på något annat sett att beskriva denna helg.
Händelserik kanske?!
full av vodka?!
Twisted?!

Fredagen skulle bli en lugn kväll...
En tripp till markbakenpizzan för lite bröd, sås och EN öl.
Mjoro...
Det hade säkert blivit så om inte min galna granne hade fått för sig att följa med.
Och om vi inte hade mött Claes och Jonny där.
Sinnes sjuk natt!
Efterfest hos mig som fortsatte ända in på lördageftermiddagen???
Folk bara rasade in efter tre timmars sömn.
Först kom Engan som skulle ha kaffe men tog med en kasse öl?!
Nadia med go Melker kom för att se om jag levde
Sen Ella och Madde med Keela i släptåg
sedan kom Sara med lilla Clarabella
Tina behövde pumps och tittade förbi
Tillsist kom Lillan för att hämta Balle
Och efter MYCKET omochmen vaknade siste man på soffan och knallade hem så att jag kunde ladda om inför lördagkvällen.

Rond 2 her we goo ;)

Bakis som jag var satte jag mig på cykeln och trampade hem till Jenny och Claes.
Hade med mig en halv flaska vodka som jag försökte återställa vätskebalansen med.
Johanna kom och vi mötte upp grabbarna på pitchers.
(Någonstans här började min baksmälla släppa)
En öl och vidare till Harrys där vi dansade med gänget från Gräsgatan.
Mat och sedan mot sängen...
kl:08.30 blev jag väckt av någon som förklarade att det var färdigsovet?!.
(Jag vet vad ni tänker, det är inte humant!)
Åka hem kändes ju trist och eftersom jag ändå hade ringt och beklagat min sömnlöshet för Madde så va hon ju vaken hon med. 
Så hon laddade brygggaren och jag och mina klackar åkte dit.

Söndag och man kan ju kanske tycka att krafterna borde vara slut efter två vilda nätter utan sömn?!
Ike!
Madde är nästan lika trasig som mig och det ledde till en söndag full av tok;)
Naken dans
Whats love get to do whit it
Nödrop till Hjulberga
som ledde till sälskap...
Som ledde(r) till Trubbel?!
När de första krafterna börjat sina ringde vi till pizzerian på hörnet och bad dom köra ut pizzan till oss.
Haha snubben i luren trodde nog att jag drev när jag sa adressen ;)

Grymt rolig helg men jag måste nästan erkänna att tramset på örnsrogatan på söndagen va det bästa ändå.
Den som påstått att det är tråkigt att vara bakis har aldrig hängt med mig och Madde;)



Min lägenhet ser ut som en knarkarkvart och luktar som en spritfabrik efter helgens bravader så jag borde leta fram moppen och återställas ordningen men jag struntar i det.
Hoppar in i en dusch och sätter av mot norr där Ida håller kalas istället!
Skiten kan vänta!

Puss










Kommentarer
Postat av: Malin

Hehe tänk att ha ett liv där det verkligen är full rulle hela tiden!



Men Loooova mig, älskade syster... Att jag, på nått vrickat sätt, ska få i mig den gooodaste pizzan i heeeeeeela universum, samt bröd med kebabsås... Fööörståååå så längesen det var! Som jag längtar... Love you! <3

2010-02-14 @ 19:04:01
URL: http://doloreexamino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0