Två trasiga människor, blir det verkligen en hel?


Varför???


Kunde du inte bara ha låtit allt vara som det var?
Låta det gamla vara just gammalt och fortsätta så som du bestämt åt oss?
Va du verkligen tvungen att komma och klampa in igen
Att åter igen tvinga mig att gå igenom alla dessa känslor?
Vi har ju försökt, och det är omöjligt att nysta i vad som var på riktigt.
Omöjligt och framför allt onödigt att sia i vad som kunde ha blivit...


Snälla, nu lämnar vi dethär en gång för alla?!
Jag orkar inte med en resa till...


Har ni tänk på gottfolk, vad mycket lättare livet är utan en massa jobbiga känslor ?

Fast...
Kanske inte riktigt lika roligt?
Och inte ens i närheten av lika underbart...


Antar att det bara är att välja lixom
Åka denna känslomässiga bergodalbanna eller helt enkelt chilla i Ingemansland...

Just nu?
Låt mig vandra i Ingemansland ett tag till
Där är jag säker!


(???)




Kommentarer
Postat av: A

Du är en stark tjej! Det är bara att dra upp spiken ur tummen och kämpa på!

2010-02-03 @ 01:34:38
Postat av: Brorsan

Pretto!

2010-02-04 @ 12:26:11

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0