Bloggdax kanske;)


I onsdags körde vi en repris från i sommras/höstas och samlade festkomiten för ett möte på pitchers med en massa öl och tok.
Lillen berättade att grabbarna vid bordet bakom kastade lite undrande blickar (läs stirrade) mot vårt bord då vi hade en liten diskution om sex.
Jag och fyra grabbar...
Vem? Var? Hur? Varför inte han?
Aaa, asså såhär i efterhand kan jag förstå att dom undrade;)
Vidare till strömpis och det blev som alltid en toppen natt!
Nästan lite nostalgitripp.

I morgon är jag leeedig efter att ha jobbat hela helgen.
Ska möta upp Bells för lite shopping och sedan kör vi på klippstuga.
Inte en dag för tidigt.

Kärleken kommer hem imorgon oxå efter att ha varit från mig i nästan tre långa dar...

Det kommer att bli en bra dag.

I can feel it;)

Nu väntar sängen

NattiNatti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0