Dag 1: pressentation av mig

Måste vara den tråkigaste punkten på denna lista?!

Aja jag gav mig in i leken så, here we go:

En pratglad och utåtriktad tjej tror jag att mina vänner skulle säga.
Några direkta intressen har jag inte men man hittar mig alltsomoftast på dansgolvet på någon av stans clubar eller i sälskap med mina grabbar och en öl i handen i en bar.
Anser att måndagsölen är nästan lika god som torsdagsölen men rödvin och whiskey slår bådaderar med hästlängder
Jag är en schoppoholic med på tok för små garderober. När hjärtat slår sådär lite extra för ett par skor, en klänning eller ett finfint smycke kan jag bara inte låta bli.
Med ett par nya klackar i hyllan kan man leva på knäckebrö och ägg, jag vet ;)

Tror på kärleken (trots att mitt ex drog med min lillasyster och mina grabbar ideligen försöker bevisa för mig att ingen av det manliga könet är att lita på)
Mina tjejkompisar har redan egna små eller är höggravida och hur mycket jag än gläds med dom så skulle jag uppskatta om han med stort H kan tänka sig att skynda sig lite nu...
Delad glädje är dubbel glädje sägs det ju ;)

Jag lever ihop med en drägglande, ouppfostrad och helt bedårande blandrashane som stal mitt hjärta för snart tre år sedan. 
Tjänar ihop till mitt shoppingbehov genom att busa med en massa underbara troll på ett gruppboende för autistiska barn och ungdomar där jag arbetar sedan 6 år tillbaka.

Mami säger alltid att man inte har roligare än man gör det så jag försöker att leva efter det!


Räcker det?
Ja de duger. 
Mycke mer spännande än så är jag helt enkelt inte!


PussOKram



Kommentarer
Postat av: A

Awww =)

2010-12-09 @ 15:17:07
Postat av: Ida

underbara du!!!

2010-12-09 @ 23:29:36

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0