Dag 4: Dethär åt jag idag

Ååååh vad spännande :)

Till frukost åt jag två kokta ägg och två smörgåsar med julskinka. En mjuk och en hård!
Efter julhandel och bus med min finaste Smurf åt jag snabmakaroner och någon korv som min storasyter glömt i min frys.
Gourmé middag med andra ord ;)
Skulle äta lite mer julskinka nu efter en hel kväll med julklappsinslagning, skapande av julgodis och julmusik på högsta volym men jag känner mig inte alls bra så jag struntar i både skinkan och städningen och kryper ner i sängen.
Världens bästa Mats var här med min bok som jag glömt på jobbet så nu ska den få göra mig sälskap under täcket.

Imorgon blir de kalasande då HanMedPage fyller barnunge!



Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0