Dag 3: mina föräldrar

Min Pappa finns hos änglarna sedan 15 år tillbax.
Han lever vidare inom mig men eftersom det redan finns inlägg om honom här i bloggen tänker jag ägna dethär inlägget till min ängel på jorden: Mamma!

Mamma är min stora trygghet, min bästa vän och den jag värdesätter allra högst!

Hon ställer alltid upp och jag vet att jag alltid kan vända mig till henne om det är något.
Det är henna jag ringer när något roligt har hänt och jag bara måste berätta det för någon.
Det är henne jag kryper upp hos när jag är sjuk och känner mig liten och ensam.
Det är mamma som lider med mig när livet är hårt och mamma är den första att glädjas med mig när jag är lycklig!

Det är mamma som har gjort mig till den jag är...

Mamma är smart, vacker, rolig, givmild och omtänksam, Hon är helt enkelt en underbar människa!

Jag är så stolt över att kalla henne MIN mamma!!!



 ♥ Mammor är Änglar utan vingar


Jag älskar dig mami du är BÄST



Kommentarer
Postat av: mami

Älskar Dig åxo!

2010-12-26 @ 13:53:27

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0