Dag 2: Min första kärlek!

♥Alexander Sjödin♥
Så hete han som först fick det att pirra i magen.

Vi var 6 år gamla och gick på lekis.
Alle va den första killen som frågade chans på mig och den första som gjorde slut med mig. Jag minns inte hur många gånger vi blev ihop och gjorde slut under skoltiden. Många va det.
Han var den första killen som fick mig att gråta mig till sömns. Den första som lärde mig vad svartsjuka va när han blev tillsammans med någon av dom andra tjejerna i klassen.
Den första killen jag höll i handen.
Den första jag kysste...

När hans familj flyttade in i min trapp träffades vi ännu mer och Alle va min bästa vän under många år.
Ena stunden var vi tillsammans och nästa stund grät vi tillsammans för att vi var olykligt kära i någon annan.
Alle va den första killen jag sa: Jag tycker om dig dig till.
Det va Alle som torkade mina tårar när pappa dog, de var hos min familj Alle va när hans lillasyster föddes och det var mig han flera år senare anförtrodde sig till när livet inte blev riktigt som vi hade tänkt...

Vi kom ifrån varandra efter högstadiet men sprang fortfarande på varandra då och då och uppdaterade varandra om vad som hände i våra liv.
Sista gången jag träffade Alexander så sa han att han sett min sysyterdotter i vivallacentrum och att det var precis som att se mig när vi växte upp...

En vecka senare lämnade han oss för en bättre värld.


Hos mig finns han alltid kvar och jag kan fortfarande inte tänka på honom utan att det känns lite extra i hjärtat.


 

                                             




Tjejernas favorit och min första kärlek ♥


Idag vet jag att kärleken är så mycke mer än dom kännslorna jag hade då men det betyder inte att dom kännslorna är mindre värda eller att dom inte var äkta på sitt sätt.

Det var min första kärlek de!
Nu väntar vi med spänning på Han som ska förändra hela min värld :)

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0