Alla vägar går till Flen...

...utom den vi tog!

Ja det va en riktig roadtripp jag och Lillen hamnade på igår.


Vi lärde oss förutom ovanstående även att:
¤ Jag har lokalsinne som ett får och är därmed värdelös som mänsklig gps
¤ Väg 52 är rätt väg om man ska till nyköping men det skulle inte vi, vi skulle till Gnesta och då är det fel väg...
¤ Det ÄR möjligt att äta en hamburgare med tillhörande pommes på bara 3 min!
¤ Det finns otroligt många små fula by:ar efter vägarna där det tydligen BOR folk?
¤ Damlernas fotbollslag kan dö i livmoderhalscanser och komenatatorn på p4 är BÖÖÖÖÖÖG
¤ "Lemon tree" måste vara en fruktansvärt bra låt eftersom megapol spelade den inte mindre än 2 gånger på 15 min...
¤ Det går aldeles utmärkt att köra i 110 på 70 väg i spöregn
¤ Linus kan en väldig massa svordomar trots sin ringa ålder
¤ Det är backigt i Gnesta och då är det inte hellt lätt att hitta rätt backe... (speciellt inte med fåret som gps)

Och tillsist fick vi även erfara att mirakel faktist kan ske då Humle och Dumle tydligen var nycktra (fotbollsmatch och löningsonsdag till trots) och vi kunde få skjuts hem från Halltorp kl 24.00 efter en händelserik dag!




Tack för igår Lillen, jag hade inte velat vara vilsen med någon annan än dig ;)
I love u loooong time ♥


Ikväll passade ligan på att ta ledigt och ge sig ut på krogen utan mig.
Tycker jag faktist att dom gjorde helt rätt i även om jag aldrig skulle säga det så att dom hörde;)

För mig väntar sängen nu.




Overandout


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0