Kalendern visar att det är lördag idag...

...men jag ska trots det stanna hemma och ta det lugnt efter en hård vecka!!!

Förra Lördagen var det partaj med flickorna och efter en massa skålar och singstar hemma hos mig blev det strömpan en sväng innan jag blev övertalad att gå till Harrys.
Kvällen var helt okej men måste erkänna att förfesten var det bästa på hela kvällen!

Onsdagen kom och Sara ringde och menade att lördagen inte var en hitt så hennes motto löd:
-Gör om Gör rätt!
Sagt och gjort jag drog på mig klackarna och drog hem till Sara i Oxhagen.
Efter skvaller och en massa vin drog vi oss upp till strömpis för att återställa ordningen efter lördagens flopp.
Och... Nja...
Kvällen slutade väl sådär eller?!

Nästa gång vi får till det flickor kanske vi ska satsa på att dansa i någons vardagsrum?

Jag kan konsten att bete mig som trash när jag får i mig lite för mycket.
Vilken merit...

Tanken på torsdagen var att låsa in mig och må piss i min ensamhet men eftersom cykeln befann sig i Oxhagen var jag tvungen att knata dit.
När jag ändå va i getot så tänkte jag att jag skulle passa på att träffa Vickan som jag inte sett på 1.5 år.
Åter igen slutade kvällen med att jag fått i mig lite för mycket...
2liter vin senare rullade jag och hunden iallafall hem!

Mjoro men jag måde toppen igår:/




Dok måste jag erkänna att jag trots det blev liiite sugen när Villig 1 och 2 förkunnade att dom skule ut på milf jakt igår;)
När Lillen kom till jobbet idag och såg ut som ett vrak var jag däremot riktigt glad över min jour natt!




Nehe efter ett helt meningslöst inlägg om mitt tråkiga liv är det nu dags för mig att återgå till mitt umgänge med dammsugaren och moppfan!!!!


Overandout








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0