Stockholm är ett läskigt ställe...

Ta tunnelbanan tex.
Det är verkligen skitläskigt det där...
Folk överallt och man har bara sekunder på sig att kasta sig av när man är framme!

Men igår åkte jag alldeles själv och jag är grym på det!!

Sådärja New York nästa;)

Lilla vilsna jag roade mig på egen hand i the big city igår när bamse jobbade (fikade)
Och ni annar inte hur mycket folk det är över allt!!!
Långa människor, jättar.
OCh alla ska dom trampa och putta på mig...
Min mobil bestämde sig för att lägga av lagom som bamse tyckte att det var dags att ta hand om mig så med bara sms till hjälp tog dte 35 minuter innan vi hittade varandra.
(bamses mess där han skrev att han letade efter mig på h&m hjälpte föga då det finns 25 HM i inerstan)
Vilsen!!!

Och när man ska röka på dethär stället så måste man ner en våning i trapphuset och sedan kliva ut i något som ser ut som ett fönster men som leder till en balkong.
En balkong som sluttar 90 grader...




A stockholm är verkligen ett läskigt samhälle!

Ikväll ska jag iallafall snubbla runt på whiskey and beer messan.
Vilket inebär tunnelbana, ännu mer jättar och att allt kommer att slutta 90 grader innan kvällen är slut;)
Ella aka smulan står och kränger Tex mex där någon stans!
Stackarn...
Själv tänker jag bara pimpla whiskey, äta ost och mingla;)








Kommentarer
Postat av: Andreas

Det låter som om du aldrig varit i en stad med mer än 200.000 innevånare, skärp dig fjant!

2009-09-19 @ 19:05:32
Postat av: Chrille

O idag lyckades du t.o.m. byta :)

2009-09-20 @ 02:16:34

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0