Lillen Biktar sig!

I går när Linus hade piggnat till lite berättade han att han spelat på hästar!

Det är fina djur förkunnade han meeen...

Linus: Asså jag är rädd för dom!
Jag: Jaså?
Linus: Mmm hästar, det är otäcka djur.
Linus:  Vi skulle gå ner på travbanan och klappa dom och du vet dom morrade ju och sådär....
Jag: Eh?
Linus: Ja?!

Funderar på om det  kanske skulle kunna vara så att Emil har lurat den lille stackaren och det egentligen är sånadär grayhounds de spelar på?





Man vet ju aldrig!
Jag menar, jag har varit med honom på krogen ett par gånger och med tanke på vad han raggar på ibland skulle han faktiskt kunna ha liiiite dålig syn....

Japp Lillen !

- No need for words jag e avundsjuk på dina skills;)


Love♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0