Festkomiten hade sammanträde igen igår...

Efter en mysig kväll hos mig med Nadia och lilla Emil cyklade jag upp på stan och mötte grabbarna!
Den sedvanliga rundan pitchers-strömpis-hem!

Vaknar i morse och inser som vanligt att jag nog inte hade behövt dendär sista ölen...
Ska till affären för att handla cola och upptäcker att mitt visa kort är puts veck!

Jag måste ha tappat det på vägen hem igår under lillens vingliga cykeltur.
Jaha va bra!
Lön imorgon men jag kan inte spendera en krona.

Nu har jag iallafall ringt och spärrat kortet, beställt ett nytt och ska sätta mig på cykeln och trampa upp på stan och att möta Jenny för en öl eller två;)

Tackar gudarna för internetbanken!!!!


Lost...


Kommentarer
Postat av: Andreas

Sorry, kunde inte hålla fingrarna bort.... igen :-(. Skulle haxxa ditt kort idag men det var visst spärrat skitans också...

2009-09-25 @ 01:51:31

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0