In memory of

Alexander "Alle" Sjödin 1984.08.01-2009.09.04

Jag kan inte tro att det är sant...
Vill inte tro att du inte längre finns här.
Det gör så mycket ondare än jag trodde var möjligt!!!


Jag minns dig...
Du var min första kärlek...
Min bästa vän i så många år
Du fanns där, precis intill när pappa dog och torkade mina tårar...
Du har alltid funnis för mig!
Du är halva min bardom...

Minns du alla nätter som vi legat i mina föräldrars dubbelsäng och till Kia och Bellas förtvivlan tisslat och tasslat till in på småtimmarna om livets "viktiga" frågor?
Minns du torpet i askersund?
Melodifestivalen 94?
Minns du storastenen?
Skjulet på Talldugen;)

Minns du våra föräldrars ständiga frågor från ena dagen till den andra : Är ni tillsammans idag eller bara bästa vänner?
Dom hade aldrig ett rätt;)

Jag minns...
Jag minns ALLT!!!!

När vi träffades nyligen berättade du att du sett min systerdotter i vivalla och att du tyckte att det var som att se mig när vi var unga;)


Jag ska titta på henne och se mig själv genom dina ögon!
Minnas mig så som du minns...




Alle...
Jag bär med mig minnet av dig och vår vännskap genom livet.
För mig är du alltid levande!




Sträck på dig du vackra ängel
Ta gitarren och skapa ljuv musik
Spela för oss som är kvar här nere
Låt oss höra din lyckliga stämma
Spela som om det inte fanns en sorg att sörja
Som om det inte fanns en värld mellan oss
Spela som du alltid gjorde i livet...




Älskad för alltid och förevigt Alexander "Alle" Sjödin





Kommentarer
Postat av: Therese Strömberg

Fint!

<3

2009-09-07 @ 22:22:16
URL: http://theresestromberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0