Imorgon drar jag på mini semester till huvudstaden!


Shoppa och mysa i dagarna 3

Jag hatar att vi är i något slags "mitt i mellan" läge...
Det är inte sommar längre men det känns inte riktigt som höst när det är 18 grader varmt och strålande sol på dagarna?!

Vad i helvete andvänder man för skor nu lixom????

Stövlar?
Pumps?
Eller e man helt enkelt tvungen att springa runt i sneekers dagarna i enda?

Äh jag slänger ner lite av varje;)
Ska ju trots allt vara borta minst tre dagar så tre (5) par skor måste väl annses som acceptabellt att ta med?
Bamse skryter så om sina garderober så vi ska nog få plats,
mina klackar och jag;)

Frågan är nu bara vart jag har väskan?
VILKA skor som ska med?
Vad ska jag ha med för kläder????
(och hur nu allt ska få plats i den borttappade väskan...)

Jag sitter på jobbet nu och fram till 08.00 imorgon bitti!
Tåget går 10.56...

Imorgon finns det ingen tid över för : Jag ska bara...
Spännande;)


Äh det löser sig!
Jag kan alltid shoppa där...
Det är ju stockholm ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0