Dax att tänka på levern?!


Känns som att det blivit lite mycket på sista tiden...

Var och stor handlade nyss då det ekade i både kyl och frys.
Tyckte inte att jag handlade speciellt mycket och glömde en hel del, ändå gick notan på 1500 spänn????!!!!
Vad ska man säga det är dyrt att leva!
Hädanefter blir det nudlar och tonfisk för både mig och hunden.


Mår inge vidare just nu och känner att det verkligen är på tiden att jag tar tag i träning och röran runt omkring mig.

Som tur är har jag date gånger två med flickorna att se fram emot.
Lunch hos Ida på fredag.
Klämma snusa och pussa på lilla Leon ♥
En runda på stan efteråt och sedan ut och äta med mammi på kvällen!


På lördag är planen middag och sedan utgång med mina fina tjejer!
Dansa dansa och dansa!!!!

Nehe nu blir det storstädning och tvätt sedan bad och fruktmys med kärleken framför tv:n.



If i could turn back time...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0