Sara påstår att jag är värre än den värsta tonåringen!


Så för att inte göra henne besviken drar jag på mig klackarna igen ikväll och beger mig ut i vimlet!!!

Ska prova Rockbaren Virus med Maddo, Thilda och Jennifer ikväll.
Skummt att gå ut med flickor...
Måste lära om igen!

Regeln, Var man för sig efter 01.30 gäller inte?!
Man lämnar inte varandra själva på stan mitt i natten!!!
Och man tar sälskap på toaletten...
Skumt!

Nu har Madde tröttnat på mitt velande av kläder så jag ger upp och gör stan som jag är helt enkelt.





Nu köööör vi!!!

Party like a rockstar







Kommentarer
Postat av: knixie

Tjena snygging!!!!

Jag har ny blogg...



säg till om du vill ha hjälp att styla om din någon dag...

Och så får du se till att komma hit på kaffe snart :D

2009-10-04 @ 00:54:23
URL: http://knixieofamiljenknas.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0