Helgen har spenderats i kyrkan!

I fredags var det dags för begravningen...

Föralltid...
Vi ses igen <3


I Lördags bar det iväg till kyrkan igen men då för dop!
Jag blev gudmor till LillaLiam!
Super mysig dag.













Mammi lånade ut glasögonen till halvblinda mig så att jag kunde se vad Liam fick för pressenter!

Det var en jätte fin dag!



Lördagskvällen spenderades framför tv:n där jag och grabbarna bevittnade Sveriges förlust mot Danmark i VM kvalet och sedan dränkte våra (läs deras) sorger på strömpan.

Söndagen spenderades inte helt otippat bakis

Idag var tanken storstäd och handling.
Dom planerna gick dok bort när grannen ringde på dörren lite smått hysterisk då lilla Emil hade problem med andningen.
In i bilen och iväg till sjukhuset där jag lekte spöke (i nästan 5 timmar) med Melker medan Nadia och Lillen fick träffa doktorn.
Jag är bra att ha ibland;)

Nu ska jag dra täcket över huvudet och slå igen mina blå

Nattinatti






Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdateeeera muuuuulan!

jag har dåligt med lektyr!!!



:D

2009-10-16 @ 06:41:36

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0