Jag får ta mycket stryk på jobbet...


JÄMT ska dom slå, Putta, Nyppa och Brottas!

Efter en smäll från Lillen i bakhuvudet och ett slag med nyckeln över mitt öma smalben säger Ludde:

Dom man älskar agar man;)

Fattar ni hur sjuuukt ÄLSKAD jag är på mitt jobb?!


Jag lovar, jag har kärleksbevis överallt ♥


Fast...
Kanske att man bara skulle kunna säga:

Jag tycker om dig

...istället för att lämna dessa små blå avtryck på min kropp????



Aja struntsamma imorgon ska jag ge Lillen en örfil till frukost och Ludde får ett knä i magen nästa gång vi ses.

♥                                                                             ♥                                                                                  ♥


Pussochknuff



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0