Kanelbullens dag är en skit dag!



Minneslunden idag och tände ett ljus för morfar...

I minnet du lever,
Du finns alltid kvar
I minnet jag ser dig,
Precis som du var


Högt uppe på berget... ♥



Dagen blev inte bättre efter att jag talat med Bamse...


some times even I ran out of words...




Jag ska aldrig mer äta en kanellbulle i hela mitt liv!!!!!!





Men så ringde telefonen igen och Jennys glada stämma hördes i andra änden av luren:

Jag och Claes undrar om du vill bli gudmor till Liam?


Det är väl klart att jag vill!!!



Trollunge;)
Jag kommer att vara värdens bästa gudmor!

Nattinatti mina vänner









Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, det blir du verkligen Mulan <3

2009-10-05 @ 09:12:25

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0