Är det inte bättre att jag lär mig svenska först?


I söndags eftermiddag när jag var trött på tv:ns dåliga urval kom jag på den briljanta iden att gå över till Ella och Blykert och låna lite filmer.

Gudfadern har jag tydligen missat.
Jag veeeeet!

Det är på tiden att du ser den säger Bellis

Okej sagt och gjort "The maffiafamily" får följa mig hem.


Idag när jag kom hem efter ett hårt arbetspass på 19 timmar tänkte jag att jag skulle dra på denna "ökända Fader" och slappa i soffan.

Vad finner jag?

(Är det något du glömde att berätta för mig smulan???)


Filmen har två textalternativ...
Kinesiska eller engelska!!!

Ja men dåså det kvittar ju,
jag kommer lixom inte att hänga med i 9 timmar hursom..
Kör på kinesiska och hoppas på att hitta något fint tecken till min fot?!


Se det som en lektion i engelska svarade Ella idag när jag påpekade hennes lilla miss (?)

Min fråga : Är det inte bättre att jag lär mig svenska först?






Say What?




Kommentarer
Postat av: Anonym

plugga mulan plugga!! hahahahaaaa

2009-10-22 @ 09:32:18

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0