Jag håller mitt ord!



Onsdag igår och det betyder festkomitémöte såklart!
Träffade Mats på gymet och gjorde ett försök att övertala honom att följa med.

-Absolut! Om du lovar att följa med och bada på hagabadet imorgonbitti med barnen så följer jag med ut! Svarade han.

-Jajemensan! tyckte jag...

Behöver jag säga att jag efter en sjukt rolig natt, tre timmars sömn och skallebang inte var så jätte peppad på att plaska runt i något badhus när jag vaknade klockan nio i morse?

Men...
Jag håller vad jag lovar.

Efter promenad med vovven (som under natten förvandlats sovrummet till gaskamare) hoppade jag i bikinin och begav jag mig mot Haga.

Som en strandad gråsäl låg jag sedan i barnpolen och underhöl Mats medans barnen plaskade som firrar!


Efter en kväll med Linus och Emil på jobbet är tanken nu TOM!
Jag jourar, och även om det skulle vara underbart att få ligga i min egen säng just nu så är jag nöjd med att bara få lägga ner huvudet på kudden kan jag lova.

Vartsomhelst...


Natti ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0