Tupera is the shit!

Sara och jag bestämmde oss för en repa på Strömpis i onsdags.
Hemma hos henne har vi då världens tystaste förfest och trängs framför en ytte pytte liten spegel.
Helfigursspegel vet dom inte vad det är i oxhagen.
Hursomhelst börjar det bli dax att röra sig mot stan och jag tuperar håret en sista gång.

Sara: Meeeen Mia! Vad gör du?
Jag: Eeeh tuperar håret?!
Sara: Meeen det är bara tanter som gör det!
Jag: Nej Sara ALLA gör det!
Sara: Va? Gör Ella det? Jag ska testa!

Efter en massa tuperande och spray...

Sara: Asså Mia kolla! Dethär e ju värsta grejen!!!!
Jag: ???
Sara: Tänk att du skulle lära mig något :D jag e ju skit snygg!!!
Sara: Miiiiicckkkkke...Tooopera is the shit!!!!!



Haha Sara, ja jag minns en tid innan tysta förfester och blöjbyten när det var du som skulle lära mig hur man skulle se ut.
Gamla goda tider!



;)


Happyhaloween




Kommentarer
Postat av: Therese Strömberg

Hahaha, vad blåst!

2009-11-03 @ 17:25:55
URL: http://theresestromberg.devote.se
Postat av: Anonym

UPPDATERIIIING ÄLGÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

2009-11-06 @ 22:49:17

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0