Zigenaren behöver glasögon?

Vi har en vikarie hos oss som från och med idag är min nya FAVORIT:)
Zigenaren (som egentligen är italienare) kommer in på jobbet där jag står och hänger på kontoret i väntan på att ungdomarna ska andlända.
Han tittar på mig och säger efter en stund:

- Mia! du ser så otroligt hälsosam och fin ut nu för tiden...Jag menar det!

Yees folket thats me;)
Hälsosam!
Fin!
Nu för tiden(?)! (Jag frågade inte vad han tyckte jag såg ut som förut. För  -Heey vem fan bryr sig?!)

Haha jag kanske ska skippa gymet imorgon iallafall?!
Jag verkar inte beöva det.
Men nej! Jag vet ju att gymet är i behov av min hälsosamma feja där så att alla ser att det är inte bara pensionerer och tjckisar på Natulus utan även fina, häsosama tjejer med fina proportioner:)

Pusspådig Zigeneren!
Du gjorde min dag:)

                
Nu är det dags att köra en törnrosa så att jag är pigg imorgon när min personliga tränare ringer!!!
(Japp en sån har jag oxå. I´m a lucky bitch;))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0