Gästbloggare!

Tanken var att detta skulle vara ett gästinlägg (jag har läst att alla stora bloggar har det)
Men den tilltänkte gästbloggaren blev tydligen distraherad och annat kom i mellan...
Så kan det gå;)
Lovar dok att kirra det en annan gång.

Min nyktra helg sprack big time!
Efter wiskey hos mammis igår fortsate "partajandet" @ my place.
Klockan 5 dök jag i säng och strex efter 7 var det dags att slänga sig på cykeln och trampa upp till jobbet.
Levande död men jag klarade det.

Imorgon lovas det sol och klarblå himel.
Ohh lovley
Gymet tidigt imorgon med andra ord så att jag och Bellis kan ta med oss dogsen och kaffe till hästhagen och njuta av den efterlängtade sommarvärmen.

Btw vi har målat om ett rum på jobbet. (man kan vara bäst o så kan man vara jag eller hur lillan)
Självklart skulle även zigenaren göra rätt för lönen.
Detta lede till att han på något underligt sätt fick färg på hela byxorna (detta trots ett långt förkläde).
Linus hjälpte den vilsnestackarn och slängde in hans braller i de som (andreas) kallas tvättmaskin.
Vi tyckte att vi hade gjort vår del av dagens arbete och skulle trampa hemåt när Zigenaren  kommer springandes i klarblå mjukisbraller uppdragana till bröstkorgen (ingen som tidigare set han i annat än kostymbyxor) och en röd pike tröja instopppad. (Thats a sight i promes you)
Med panik i rösten frågar han:
 -När maskinnen är färdig, stannar den då? Eller fortsätter den att snurra runt sådär tills man trycker på någon knapp? 
Hahaha vad ska det bli av denna pojk?!


Nu är det dags för efterlängtade Johon Blund att komma på besök!


Pusspåer


i whis i could  go back in time and undo those things i did not do...

Kommentarer
Postat av: ID:5447776

Ni verkar ha ett underbart roligt jobb :-D

2009-05-25 @ 01:30:48

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0