Mirakel!!!


Det blev mys för hela slanten ikväll:)
Ida och pyttelilla Leon var på besök. Ella han oxå förbi en sväng innan det var dags för henne att dra och tjäna cach!
Svullat godis, pratat om livet, tittat lite på film och så snusat på bebis såklart!

Tänk att det kan finnas så små människor.
Att dom är fulländade och ändå så yttepyttesmå...
Det har sagts förut men tåls att säga igen: MIRAKEL är vad de är!!!

Känns lite konstigt ändå...
Jag skulle ha haft en såndär liten egen.
Min aldeles egna att älska!
Om inte livet velat anorlunda hade det varit två små Mirakel som legat bredvid mig i soffan, inlindade i den turkosa filten och snusat ikväll...

Men tänk vilken tur att jag får tjuva lite på vännernas lycka:)
Det gör de hela så mycket lättare.
Om fyra dagar anländer efterlängtade Emil en trappa upp. Då har jag enu en att stjäla ifrån;)
Och snart..
snart så Tina, så kommer din lilla (flicka?) och då har vi ett till Mirakel i vår närhet!

Någon gång blir det min tur på riktigt ska ni se!



It wasent your time,
you wear not mine to keep.
But stil i can not help of wonder,
what my life wold be like if i had you near...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0