STORM utanför mitt fönster!

När jag slutade imorse drog jag upp på stan och träffade flickorna för frukostdate på Java!
MYS
Eftersom det klirrat in pengar på kontot idag, lön kallas det visst, så bestämde vi oss för att ta en liten runda när affärerna öppnade och vi var mätta och glada!
Rände som dårar och jag svor och gormade från varenda provrum jag klev in i!
Jag är feeeet!
Faaaan
vad jag svettas!
Men ååååå ska denna verkligen sitta så här???

Stressad kallade dom mig, Ida och Smulis
Och ja men e de konstigt?
Inte många som står ut med mitt rännande gata upp och gata ner för att stilla mitt enorma shooping begär!

Hittade iallafall superfina jeans på Zara. Ni vet sånna som e trasiga redan när man tar dem från afffären.
Typ som att ta med mig hem efter krogen alltså...Haha trasig;)

När den "lilla" rundan var över var klockan 14.30 och mina fötter strejkade så pass att jag fick gå barfota hem från stan!
Inget ovanligt men klockan brukar i vanliga fall vara densamma fast natte tid när jag ragglar hem barfota...

Ska vara på jobbet en timme tidigare idag. Bara för att jag e en så otroligt snäll vän som unnar Linus att gå ut med grabbarna fast jag inte får följa!
Snart inser han iallafall hur jävla tråkigt de e att festa utan mig som våldför sig på hans vänner och skriker :
-ska vi *piiiiiiiip* ???

Bearbetar Bellis inför helgen och hoppas på att finna mig själv studsande på strumpis dansgolv på lördag...
Pleeeace Smulan!!!

Nähe mat nu då o sen får vi se om grabbarna på gymet får njuta av min närvaro idag innan det är dags att släppa ut Lillen från arbetsplatsen.

see  ya;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0