Jag har bra proportioner (och så e jag fin att titta på)...

Japp det förklarade min kära arbetskamrat med amerikansk brytning igår:D

Jag lever efter gårdagens äventyr men mycket mer är det inte...

Det blev 24 timmar med de bästa av arbetskamrater!
Jag o Ludde gjorde en fuling o stannade efter nattpasset på jobbet o hängde tills det var dags för möte. Något som INTE uppskattades av vår chef. Ja regler är regler men jag tycker det är en ganska dum sådan...

Efter mötet blev det iallfall dags att kasta sig hemmåt och tur som jag hade så fick jag åka Zigenarbilen med Linus och slapp därmed en timmes promenad!
Bytte om o kastade i mig 2 glas wiskey och en cider, på med lite smink och sedan bar det av ut på landet för mys med flickorna på jobbet!
Det bjöds på plock o MASSA ost! Ja bara älskart ;)
Många timmar och en massa vin senare tackade vi för en MYCKET trevlig kväll och begava oss tillbax till city!

Att åka hem känndes trist o eftersom min mobil plingat flitigt under kvällen visste jag att det befan sig arbetskamrater på strumpis så jag hoppade in och hann med ett par cider o lite stutsande på dansgolvet innan de stängde.
Tanken var att jag skulle ta en taxi hem men så plingade mobilen till några gånger och plötsligt befan jag mig hos Lisa på efterfest!
Lasse stod för skönsång och i köksskåpet hittade grabbarna gin o jos.
Mycke skratt och tok blev det innan jag till sist kände att det nog var dags att åka hem iallafall.
Knappt fyra timmars sömn började ta ut sin rätt...

Stupade i säng o vaknade kl:15.00 av att värdens goaste hund ville rastas.

Nu funderar jag på om jag ska orka städa lite innan hokeyn eller om jag helt enkelt bara ska sätta mig på cykeln o trampa iväg o köpa lite kalorier att mumsa på.


Coklad kan nog bota min balsmälla eller vad tror ni?


Mina arbetskamrater är inte av denna värd!
Tänk viken tur att jag blev kvar trots allt annars hade jag aldrig lärt känna er och då hade mitt liv inte haft samma mening som idag.
Man kan inte önska sig mer av sina kolegor.
Ni är helt enkelt underbart bäst!!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar också dina PROPORTIONER mulan! du skulle kunna dela merej lite av den goda varan.

Lite boobs till mej! du har faktiskt så det räcker så att säga? :D:D

2009-05-08 @ 13:02:57

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0