Som en gris:(

Mmm...
Efter tre dagar i solen har jag nu lyckats med konsten att bränna mig.
Rejält!!!
Som Ella brukar påpeka så är brun fläsk finare än blekt men Smulan, gäller det bränt fläsk med?

Nu är jag inte bara fet utan RÖD oxå!
Faaan jag ser verkligen ut som en gris:(



Aja nu ska jag inte klaga.
Helgen har varit toppen och jag bara älskar värmen!

Igår blev det studsande på strumpis, eller karamell kungen som jag numera tänker kalla stället:)
Super kväll!!!

Hemma hos mig innan det var dags att dra så står Lillan och Bea o sjunger (skriker) singstar och jag passar på att spraya o fixa Lillans hår under tiden.
Mitt i låten säger Bea:
 -Nu kom det nåon! [Blickar mot hallen]
Jag: -Näää..
Bea fortsätter sjunga och kastar ur sig:
 -Jo det står någon i halen!!!

Haha grannarna gillade skönsången dom med så dom tog sig friheten att smygga in och lyssna lite;)

Nu blir det sängen så jag hinner upp o sola innan jobbet imorgon.
Jag har ju en baksida oxå som saknar färg

Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0