Skitvädret matchar mitt humör!

Jaha nu är man alltså ensam på papper oxå...
Skrev om hyresavtalet idag så nu står jag ensam på kontraktet och han somjagkalademin har en 1:a som väntar på hans inflytt den 15:e!
Kändes skumt att sitta på dedär kontoret igen...
Sist var vi så glada över att ha fått lägenheten vi ville ha.
VÅRT place!
Nu kändes det bara konstigt att efter redan 1.5 år sitta i domdär stolarna igen och berätta att vi skulle flytta isär...
Vad hände lixom?
Misslyckat...

Som om det inte räkte med dom känslorna fick jag veta i samma stund som jag klev innan för tröskeln att våra nya löner var klara!
Wiii tänkte jag som jobbat på bra? helt okej? i ett års tid nu...
Vistdu!
Efter att Ludde talat om för mig att jag skulle bli värre än vanligt att vara omkring i helgen om jag inte ringde innan chefen drog så bestämde jag mig för att lyfta luren.
600 spänn!!!!
Skulle det vara ett skämt eller?
Aja men nu kan ju dom som sitter med feta löner göra det lilla extra och vi som fick vara utan kan väl chilla ett år då?
Inte lätt att vara jag idag lixom:(

Vad har jag gjort för fel??????

Till råka på allt så vill inte en enda av mina kära ungdommar på jobbet vara med mig:( (därav lönen maybe?)
Alla krypper upp i Luddes knä och myser... (Jo jag förstår dom men iallafall)

Aja piss och bajsdagshelvetet är snart slut nu...
Imorgon kan det fan inte bli värre!
Eller?


Can we go back in time?
Pleace just so i can tell you...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0