Singellivets nakdel...

Ja när man va yngre och ett förhållande sprack tog det inte lång tid innan åtminstonde hälften av ens vänner oxå joinade singellivet!
Man hade inte riktigt samma framtidsplanering som man har idag.
Förhålanden var i nuet och framtiden var oviktig...
Idag har mina vänner barn, är gravida, gifta eller helt enkelt bara sjukt lyckliga med sina kärlekar!
Man blir ensam på ett helt annat sätt än när man var yngre...

Gårdagskvällen var ett uppvaknande om hur min närmaste framtid kommer att bli...
Ensam

Då är det tur att jag har min lilla Linus! (Låt oss bara hoppas att hans Lina inte kommer hem any time son för då är jag körd!)
Jag härjade med Linus grabbar igår på Pitchers och jag vågar lova att jag gjorde intryck på åtminstonde ÄlgenHelge!
Posetivt?
Njaaa men han kommer nog inte att glöma i förtsta taget:D
Tack Linus för att du förbarmar dig över lilla lonely me! *Love*

Att gå till Harrys va nog inte det smartaste draget men min wisky fyllda kropp tyckte det då...
Kan berätta att 1.58 cm kan skapa mycket trubbel;)
Ingen större skadda sked dok!
vänner?

Nu blir det nyatag inför en kväll med mina långbenta vänner Smulan och fröken Gås!

(Btw jag e långhårig igen efter att gåsens flitiga fingrar dragit i håret mitt;))

Ensameheten skulle inte vara så illa om man bara hade någon att dela den med...
Men och andra sidan,  om jag inte hade min ensamhet hur ensam skulle jag inte vara då
?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dags för uppdatering nu Älgå, jag har inget att läsa!!



så seså,

tjopp tjopp KÖÖÖÖÖR





;)

2009-05-19 @ 21:37:32
Postat av: Ukel

UPPDATERA MERA!

2009-05-20 @ 00:52:05

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0