Och så har vi då åter igen en deal...

Vi får väl se hur länge den håller!!!!!!!!
Men men.
Jag får bo kvar och Ballderkillen har fått en extra matte (aka moster)!

From nästa helg så kommer vi inte behöva stampa runt i varandras liv...
Och det blir helt klart bäst så!
Att ha en relation om än bara en vänsklapig sådan funkar inte när det bara är på dina vilkor.
Vi provade ditt sätt, (Egobubbla. Man tar och tar och ger inget tillbax) i 3½ år och det funkade ju uppenbarligen inte!
Med detta inte sagt (lillan) att vi ska vara ovänner och bråka vi ska helt enkelt inte vara något. ..
Hur man nu gör det efter att ha planerat ett helt liv ihop?!
Men det får framtiden utvisa!

Nutiden då?
Grymt trött efter tre nätter på jobbet med aldeles för lite sömn så ska jag nu göra mig iordning för en tripp ut på landet.
Annika bjuder på mat och mys med tjejerna på jobbet. (Någon flaska vin hade jag oxå tänkt låta slinka ner)
Efterlängtat!!!



Blir det en tidig kväll där så finns chansen att jag våldgästar grabbarna på stan:)



life is a bitch but so am i;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0