Life is a bitch but hey, I AM ALIVE!!!

Stundtals känns det verkligen som om mitt liv är över...
Som att det inte finns någon mening med att fortsätta andas!
Mitt huvud värker och jag är ständigt trött. Hänger liksom inte med i allt som händer runt omkring.
Tänk om man fick lägga sig ner o bara sova, vakna upp och inse att allt bara har varit en dröm! En mardröm...
Fast...Jag är inte säker på att jag vill det...
För i mitt zombie liknande tillstånd så dyker det plötsligt upp stunder där jag känner mig okej!
Inte lycklig kanske men...Tillfreds liksom!
Jag kommer att klara detta!!! Och det kommer dessutom att bli riktigt bra tillslut:)
(Tänk all plats jag har i garderoben nu:) =SHOPPA!!!)

Jag ska sluta tänka på att jag kanske inte får barn förens jag är 50.
 Att jag kanske aldrig mer finner någon som jag ens vill skaffa barn ihopp med och i stället fokusera på allt underbart som finns i mitt liv.
Familjen, Vännerna och min stora garderob:)
EDLAND Klädskåp med 2 dörrar



I still walk this earth and i do it better and with more style then you!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0