Korthårig och hängbröst...

Mmm... idag åkte förlängningen av:(
Två dagar på gymet med till hörande svet gynnade inte direkt mina redan illasittande längder.
Men på fredag ska jag klippas och sedan blir jag långhårig igen:)
Jag menar, vafan ja e ju singel o kan inte springa runt o se ut hur som helst ju.
Vem vet bakom vilket hörn han med stort H står och trycker?!

Som sagt två dagar på gymet nu. (bätre sent än aldrig eller?)
Min förhoppning är att lilla Linus teori om att man kan träna upp bröstmusklerna så att brösten flyttar upp ett par våningar ska stämma:)
Du är så sött vännen!
Hans kommentar när jag förklarade att bröst består av fett och hur mycket man än tränar så kommer de lixom aldrig att flytta tillbax till sitt ursprugsläge var däremot mindre charmerande.

Linus: Vadå går inte det?
Jag: Öh nää då skulle man väl inte behöva hjälp av sånadär plastkirurger?
Linus: så du menar alltså att du är 25 år gammal och det är liksom bara helt kört för dina bröst nu då?
Jag: .....
Linus: haha tragiskt mia!
mmm, som sagt gulliga du!


Thats the reality!


Nu ska jag släppa mina öma muskler upp ur soffan och ta itu med det som ska föreställa mitt hem...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu är väl ialf ett bekymmer ur världen va? du bör vara långhårig ialf ;) hihi puss mulan!

2009-05-15 @ 22:26:22
Postat av: ..

då kanske man skulle flirta då? ;)

2009-05-15 @ 23:33:37

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0