Jag borde ha förstått att det var för bra för att vara sant...

Inte nog med att det är jobbigt att flytta isär och skapa sig ett liv utan varandra, Nä nu ska vi kriga oxå!!!
*suck*

Våran deal är off!
Jag ska nu inte bara  kastas ut ur ditt liv utan oxå mitt hem...
Bo på gatan kanske?!
Jag och herr hund!

Heter det inte: man ger och tar?
Behandlar andra så som man själv vill bli behandlad?
Så har jag fått lära, men det är kanske fel?

Vi ska vara ovänner och bråka mitt i det som redan är så svårt.
Vem kan såra hårdast?
Göra den andre mest illa...
Man får vad man förtjänar har jag hört,
Så vad har jag gjort dig för att förtjäna detta krig?
Berätta för jag är vilsen...

Tänker våldgästa hos grannen en stund nu innan det är dags för kaffe och analys av situationen hemma hos Smulan!

Ikväll ska domen falla!




Its your way or the higway i have heard!
Well, i gues we will se about that...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0